لوگو وبلاگ ثامن کنترل

دانلود نرم افزار LOGO! Soft Comfort زیمنس (v7.0)

دانلود نرم افزار LOGO! Soft Comfort زیمنس (v7.0)

دانلود نرم افزار LOGO! Soft Comfort زیمنس

نرم افزار LOGO!Soft Comfort v7.0 زیمنس جهت برنامه نویسی  مینی پی ال سی های ورژن ۷ به پایین استفاده می شود. دقت داشته باشید که همیشه ورژن نرم افزار شما باید از سخت افزاری که استفاده میکنید بالاتر باشد. برای مثال با این نرم افزار میتوانید لوگو نسل ۶ زیمنس را پروگرم کنید اما ورژن ۸ رو نمیتوانید برنامه نویسی کنید .

سوالات متداول

تعداد ورودی خروجی های قابل تعریف و اتصال به لوگو8 زیمنس به صورت محلی (Local؛منظور بدون در نظر گرفتن ورودی خروجی هایی که از طریق شبکه کردن لوگو امکان تعریف دارند) به شرح زیر است:

  • ورودی دیجیتال : 24 عدد (DI)
  • خروجی دیجیتال : 20 عدد (قبل از LOGO! 8 این تعداد 16 عدد بود) (DO)
  • ورودی آنالوگ : 8 عدد (AI)
  • خروجی آنالوگ : 8 عدد (AO)

همان طور که می دانید در نسخه های LOGO!8 12/24 , 24 4  عدد از ورودی های دیجیتال دو نوع کاربری دارند. به این صورت که هم می توانند به عنوان ورودی دیجیتال تعریف و استفاده شوند و هم به عنوان ورودی های آنالوگ (ولتاژی) که توضیحات بیشتر و تنظیمات آن در راهنمای کامل این سخت افزار بیان شده است

تعداد ماژول هایی که به لوگو8 زیمنس وصل می شوند بر اساس حداکثر تعداد ورودی خروجی ای است که این سخت افزار می تواند پشتیبانی کند. یعنی در نسخه 8 شما می توانید برای رسیدن به حداکثر 24 ورودی دیجیتال و 20 خروجی دیجیتال و 8 ورودی آنالوگ و 2 خروجی آنالوگ ماژول های مربوطه را به سی پی یو لوگو8 زیمنس متصل کنید.

  • در نسخه لوگو6 زیمنس تنها قابلیت شبکه ای لوگو8 زیمنس ارتباط از طریق شبکه های Asi  و شبکه اتوماسیون خانگی بود. ولی در نسخه لوگو8 زیمنس می توانید به شبکه هایی که مبتنی بر استاندارد TCP/IP هستند ارتباط برقرار کرد.
  • در نسخه لوگو8 زیمنس تغییری اساسی در صفحه نمایش و منوهای لوگو زیمنس به وجود آمده است که یکی از انها امکان تغییر رنگ نور پس زمینه لوگو است
  • افزایش تعداد خروجی های دیجیتال تفاوت دیگری است که لوگو 8 می تواند 20 خروجی دیجیتال پشتیبانی کند
  • امکان افزوده شده دیگری که در این نسل وجود دارد افزایش تعداد بلوک های برنامه نویسی به 400 عدد نسبت به 200 عدد در نسخه لوگو6 زیمنس است
  • قابلیت ارتباط از طریق شبکه تلفن همراه تحت استاندارد GSM
  • تغییر ماژولهای ورودی خروجی در نسجه جدید به صورتی که ماژول های نسخه لوگو8 زیمنس ویژه این نسخه است و از ماژول های قدیمی نمی توان در کنار نسخه لوگو8 زیمنس استفاده کرد.

به روز رسانی نرم افزار لوگو8 زیمنس به صورت رایگان توسط سایت زیمنس برای نرم افزارهایی که معتبر باشد انجام می شود. برای این کار از منوی Help در نرم افزار لوگو8 زیمنس گزینه Update Center را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه کادر  زیر برای شما نمایش داده می شود.

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ

آخرین محصولات فروشگاه

0